نارون( !!!i am a tree )

¤ ¤‌‌‌‌ ذوق کودکانه ام را بپذ یر و نخند....

نارون( !!!i am a tree )

¤ ¤‌‌‌‌ ذوق کودکانه ام را بپذ یر و نخند....

چه ساده لوح ام...

doubit

...چگونه گیج و مبهوت  خود را به گناه آلوده میکنم..

و باورم را بر این میسازم که این عشق است و عشق گناه نیست...

 رویای پوچ و خالی ام را روی ستون های هوس می سازم...

و بر بام هر هوسی چنان  می نشینم که گویی بر بام عشق نشسته ام...

و باز با خود می گویم این عشق است و عشق گناه نیست...

 

در دلم می گویم (زندگی پر از عشق است)....

                                  چه ساده لوح ام....             

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:13 ق.ظ http://mosafergharib.blogsky.com

بابا چرا این قدر نا امید. خوب حداقل داستانش رو بگو تا بتونیم نظر بگیم.
رضا

پاشا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ق.ظ

زندگی از عشق به هوس پر است..
نارون قشنگ می نویسی..

صبا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ق.ظ

گیج و مبهوت همه ساده لوحیم...

عبدالرضا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:44 ق.ظ http://www.farsiyad.blogsky.com

سلام
دیدی وبلاگ تو هم خواننده داره؟روز اول گفتی فکر نمی کنم کسی بخونه...ما در خدمتیم

سیاوش چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:13 ق.ظ http://tanbooremast.blogsky.com/

سلام نارون عزیز .وبلاگت برای من خیلی جذاب بود . با اجازه ی شما لینک وبلاگتونو توی وبلاگم بر قرار میکنم که هر روز ببینم . ممنونم . خوش باشید و سلامت .

مریم چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:11 ب.ظ

وای ی ی ی .... تو چقدر قشنگ می نویسی . این مطلبت خیلی عالیه . عکسی هم که گذاشتی زیباست .به کارت ادامه بده حیفه اگه نباشی . خواننده همیشگی وبلاگت شدم نارون... نارون سبز

هویدا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:05 ق.ظ

سلام عزیزم.دلم برات تنگ شده چله نشین تو شدم نبض زمین تو شدم .ای شب شعر این ضمیر. بی تو نشاید در کمین .زورق امید تویی. مهر مه وماه خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد