نارون( !!!i am a tree )

¤ ¤‌‌‌‌ ذوق کودکانه ام را بپذ یر و نخند....

نارون( !!!i am a tree )

¤ ¤‌‌‌‌ ذوق کودکانه ام را بپذ یر و نخند....

من تازه شدم..مثل...

................

این چی بود که در انتهای وجودم روشن شد...

روح خشک مرا تازه کرد ؛ خیس کرد..  

barg                                                                                                                ...مثل وقتایی که بارون می زنه و برگهای رنگی پاییزی خیس میشن ...و روی زمین میچسبن.. 

 انگار تو اوج خشکی شون تازه میشن..

barfi .. مثل وقتایی که برف میاد ،  داری تو کوچه راه میری و صدای سکوت برف همه جا رو پر کرده..دیدی اون موقع چه  صدایی میاد؟!!

سرت رو میگیری بالا انگار داری میری به سمت آسمون..برفها می خوره تو صورتت..

..چشماتو به زور باز نگه میداری تا ببینی...،تا نهایت سپیدی رو تو آسمون ببینی.

که یهو یه دونه برف میره تو یکی از چشمات ، چشماتو می بندی و  یه اشک کوچولو آروم سر می خوره رو صورتت..

می خندی... دستات رو میکنی تو جیبت...سرت رو میگیری پایین و راهت رو ادامه میدی.

201084.jpgمن دوباره  میخندم... مثل اون وقتی که ماشین رو  تو برف هل میدیم و لیز می خوریم...و میخندیم..

bidariمن زنده شدم...تازه شدم...مثل وقتی که شب داره تموم میشه و هوا کم کم روشن میشه..

صبح های زود که پاک و خنک، و آسمون هی رنگ عوض میکنه..آبی، بنفش، کبود...

                  انگار باز متولد شدم..

                             باز عاشقم...

                                                 رنگ برگهای پاییزم.. سبزم بی انتها...دلم آبی است به وسعت پهنای آسمان..

 

نظرات 9 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:43 ق.ظ http://mosafergharib.blogsky.com

قشنگ می نویسی ولی یه کم سطح پایین بنویس که ما هم بفهمیم. من که نفهمیدم ربط برف با این موقع سال چیه؟ من که تو تهران برف نمی بینم. اگه این نوشته را یه ماه دیرتر می زدی خیلی بهتر بود. ولی خیلی قشنگ بود.
رضا

مرسی از این که به وبلاگم اومدی و نظرتو گفتی....
من از برف و توی برف موندن یاد کردم...قبل همشون گفتم( مثل اون وقتایی که ....)
(من تازه شدم مثل وقتایی که....)خودمم گفتم الان اگه اینو بزنم همه میگن چه بی ربط
اما ربطش برای من اینکه من زنده شدم مثل اون وقتایی که...
بازم ممنون از اومدن و از اینکه نظرتو گفتی...

سپهر چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:45 ق.ظ

منم خیلی وقت که دلم می خواد تازه شم مثل اون وقتایی که...

پریسا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:49 ق.ظ

چه قدر دلم لک زده واسه یه رزو برفی ...
یه جوری گفتی که آدم دلش می خواد همین الان...

صبا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:58 ق.ظ

تبریک میگم به خاطر ورودت.ذوقی که از تازه شدن به دست آوردی به آدم منتقل میشه.

مریم یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ق.ظ

سلام
بهترین چیزی بود که توی این مدت خوندم . می تونم بگم عالی بود . بعضی ها مثل خودم باید از نوشته هاشون خجالت بکشن . با وجود وبلاگی مثل وبلاگ تو من باید وبلاگم رو جمع کنم .
خیلی لطیف نوشتی و پاک و معصومانه . حست اونقدر حقیقیه که به آدم منتقل میشه . قدرت نویسندگیت هم عالیه
می تونی خیلی پیشرفت کنی
موفق باشی
به امید نوشته های دیگه ات

پاشا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ق.ظ

بابا دلمون اب انداختی ..من عاشق برفم...یه جوری گفتی ادم فکر میکنه همه چی چقدر زنده اس...قشنگ بود
موفق باشی.

شیوا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ق.ظ

چه قد دلم میخواست اینارو منم احساس کنم...

مهیار یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:40 ق.ظ

چه تازه شدنی خوش به حالت...مرسی مارو هم شریک کردی.. حال خوبی بهم دست داد ..

سرنا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:47 ق.ظ

بابا ...مرسی ...ذوقت آدم میگیره....
چه تازه شدنی..
انگار تازه وبلاگ راه انداختی.. تبریک می گم بهت...
شنیدم ۳سال وبلاگ می خونی..اما حالا شروع کردی بنویسی..امیدوارم موفق با شی.. توپ توپپپپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد